Jentekveld

Jag och Johanna checka in på Quality 33, tog sen t banan till järnbanetorget för och möta upp Silje och Madelene :) Jentekveld på gång! Började med middag på nodee, asian cooking som jag rekomenderar! :) Sushin där var underbar! Efter sushin så fortsatte vi med huvudrätt, två timmars ätande och vi var mätta och goa!




Efter maten var det ganska mycket tid kvar till bion så vi gick in på någon liten mysig bar och drack frozen daiquiri's :) sen var vi redo för Sex and the city 2! Jag hade inga som hellst förväntningar på den eftersom jag hört både positivt och negativt om den, men jag tyckte helt klart att den var bra!! hade kanske väntat mig någon större händelse! Typ att Carrie skulle bli gravid eller så.

Efter bion letade vi febrild efter något kul ute ställe, de vi hade lust på var stängt denna torsdag, så de blev mer daiquiri's på Fridays ist. Sen vidare till ngt annat stället jag inte har en aning om var de var eller vad de hette, iaf super bra kväll! :)


 





Efter 4 timmars sömn gick vi som sombisar ner och åt lite god frukost sen upp på rummet och somna om bums! :p Nu är de dax för och klä på sig lite, för personalmöte/fest, bäst och ha kläder då tänker jag! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback