i got a feeling

idag mår jag bättre, trött! men inget illamående och inget brunt!
försökte friska opp ma med en ordentlig dusch med peeling, rakning och allt de där..
färgen från spanien är de bara och säga bye bye till, bara åker av liksom,
är torr som en torr boll.

idag käka vi på mc donald bara för att vi inte orka med ngt annat och för att mc feasten är så go! Jag tänkte ta mig en nypa luft och handla, liksom två flugor på en smäll, men gud va jobbigt de var och vad varmt de är ute. köpte med mig jordgubbar hem som vi åt tillsammans med gammeldags vaniljglass, sommar feeling!

Imorn blir de jobb igen, hoppas de går bra och att jag liskom är ifrom igen! ha de, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback