haaaj

ska bara börja med och säga att poker proffset har gjort de igen! typ iafl, på självaste midsommar tar jag och min champinjon prutte hem pengarna på poker bordet, bäst av sju liskom, stolta! :) vi bestämde oss för o dela när de kom till heads up!

va har hänt annars? Jo midsommar var trevlig! hade lite otur med vädret, himlen öppna sig lagom tills vi skulle njuta av all mat ute vid ett fint uppdekkat bord :p aja .. inte hela världen.

jag har jobbar frukost denna helg, lite jobbigt att stå opp 05:50!! men digg och komma hem 12:00! Igår efter jobbet vart de shopping, lite små saker.. senare på kvällen drog Johanna och jag till oslo för middag, där stöter vi på pridfestival, gud vad kul de är och glo på folk :)

idag efter jobbet har jag solat mej ute på gården, ätit ett päron .. hmm.. aaa. nu på eftermiddagen blev de cola och fotboll på hydranten med 3 gökar och sen mat på mirabell :) nu hemma igen och ska börja tvätta och packa .. har ju inte plats för allt i väskan, vad måste man prioritera bort ? puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback