migrän?

05:41 den 4e Augusti ska vi sätta oss på tåget hem, blir en 8 timmars lång resa. Känns lite små tugnt, man skulle ju ljuga om man säger att man inte vill stanna kvar i Västervik med semester :)

Imorse vaknade jag hemma hos Patrik, han gjorde god frukost till mig och vi myste till en Wallander film :) sen åkte vi hem till Sanna, Ricke och Kira en sväng där de var potträning, inget i pottan medans vi var där och tydligen inte senare heller, men tydligen en bajskorv på deras vita matta, haha det tyckte jag var lite kul :D

Käkade lite lunch hos Patriks mamma, fiskgratäng som var mumsig sen fick jag migrän tror jag? sovit 4 timmar nu och de känns bättre nu. Nu ska jag ta mig en långdusch och sen göra något gott och käka :)


Imorgon åker jag och sötaLotta till Linköping, på kvällen blir de tjejkväll :)


Kommentarer
mamma säger:

Ni är verkligen sötare än sötast. Hoppas ni har haft en bra dag i Linköping, kram mamsen.

2010-07-27 | 20:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback