27 december

nu är de länge sen jag skrev något här men jag har varit på väg och skrivit flera ggr men avslutat ganska fort pga att det varit så mycket och skriva så jag inte vetat hur jag ska formulera mig! :)

har ju varit hemma i sådär 10 - 12 dagar och har ett par kvar .. jag känner att jag hunnit med det viktigaste som jag vill hinna med, det enda riktigt viktiga och jobbigaste vi har kvar nu är BIL, vi måste hitta en bil, jag kan inte leva utan bil, så nu har vi ett par dagar på oss och hitta något vettigt att åka i. patrik vill ha en mercedez för ensådär 300 000 och jag kan tänka mig ngt billigare för kanske en 50 000 så vi är inte riktigt överens där :) jag vill helldre köpa en fin bil lite senare.

idag är de skitkallt och jag har inte lust att ens gå utanför dörren, just nu håller jag på och tvättar som är de bästa jag vet, något annat som är kul är och bo i resveskan! nu är de frukost dax, ciao !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback