11 december

nu är de klart! tar semester fr.o.m onsdag t.o.m 2e Januari :) Kommer till Västervik på Torsdag. Ska bli skönt med leedigt!




Idag tog jag mig en sömn på 12 timmar! Så jag har inte varit vaken så länge, men jag förstår inte hur jag kan sova så länge? när klockan ringer så är jag helt död, kommer verkligen inte upp! Har Scones i ugnen nu som jag ska ta till "frukost" nu innan jobbet ... Ikväll är de nog full rulle på hotellet, ca 300 gäster som äter julebord och dricker akehvit :)


Krisma förstod du den, FULL rulle på julebord? :)

Kommentarer
Krismus säger:

haha, aa jag fattade ;-) roooolig!!

2010-12-12 | 21:58:27
Bloggadress: http://sallsyntexemplar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback