10 december

jag är så jävla skit hungrig så jag inte vet va jag vill äta, åt spagetti och köttfärsås i förrgår, de va gött! igår var de inte så mycket som smakade :p men ikväll, vad blir de då? ska ja göra en köttfärsås kanske :) ? hehe

dom senaste kvällarna innan jobbet har jag haft parafise maraton, är på avsnitt 29 tror jag, så har nåra kvar nu.. tror jag blir klar lagom till finalen kanske, skulle ju va bra!

jobb på tisdag, efter de vill jag hem! funderade på att ta ett tåg hem den 13e men shit va dyrt och shit va tråkigt! så jag sitter på med Johanna och Patrik, hoppas dom vill åka typ på onsdagen :)

väldigt osamanhängade inlägg, men de är lite så ja känner ma idag! puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback