I'd Rather Be With You

Lördag idag, denna vecka har varit ganska smärtfri kan man säga :) lagom mycket jobb, winda och krisma har besökt Jessheim och det har vart mysiga kvällar! Linn och Mormor var ju här på snabbvisit också, Linn kommer tillbaka på tisdag och stannar till onsdag :) På fredag kommer Martina och Reino förbi lite snabbt, men kommer sen tillbaka om en vecka igen :)

I onsdags skrev jag på 80% fast nattstillning i reception, så nu blir de och testa något nytt :) Gledjer meg masse! kommer fortsätta i resturangen också, extra. Jag kommer jobba natt 7 dagar och sen va ledig 7 dagar. Så de blir lättare för mig att åka hem och så nu, i allafall en vecka i taget :) blir också lättare att ta emot besök, så komsi komsi!

Jag är så jäkla trött, sover typ 13 timmar varje natt, idag sov jag till halv 2!! de är inte så att jag jobbat massor så är trött pga av de, de är bara så underbart skönt och sova.. ska försöka och inte få de till en rutin om de inte redan blivit de? :p  nu är de strax dax för jobb, imorn lika så, 06,30 ska jag infinna mig på jobbet, kommer nog va lite små tungt att komma upp ur sängen :) haha puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback