från och med DU

kom nyss hem från rimi, förstår ni att vi har ingen bil, vi går el cyklar överallt :p haha vi som alltid har tjockat oss och tagit bilen jämt, vart vi än ska. Aja, nu är de ett liv utan bil för ett tag i alla fall!

idag skulle vi gå upp lite skapligt var tanken men de var så skönt och gosa ner sa i sänegn och sova lite till, men har fått lite gjort endå, jag har slängt i färg i huvve så nu är jag svart :) typ! sen har jag gjort de sista med tvätten, har tvättat ALLLA mina och Patriks kläder, förstår ni ALLT?! tänk patrik som har så sjukt mkt kläder. det tog 3 dar :p haha

nu ska vi käke köttbullar, Patrik ska till jobbet om en liten stund, jag ska jobba min första dag kl 18:30.. de blir nog brau!

nu lyssnar jag lite på oskar linnros som är väldigt bra! jag sökte upp han på google för jag ville ha en bild på'n, då fick jag en chock.. så här trodde jag inte han skulle se ut, om man hör hans röst och tänker på namnet oskar linnros, oskar linnros, oskar linnros så trodde jag att jag skulle få se en mjuk äldre man, med skägg! men han var ju söt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback