Du hade tid


Okej, idag är jag ledig! :) börja med och sova bort halva dagen, sen gjorde jag mat till pälsklingen och mig, städa typ hela lägeneheten och så.. sen gick patrik till jobbet och jag gick på promenad, fixa min favvo klocka för 50,- :) så glad att de gick och laga .. den gick sönder på gran canaria, sen trodde jag att jag hade kastat den? men hittade den i den väskan jag hade som handbagage, då vart jag liksom happy!

sen så gick jag och köpte sånna där man lagar punka på cykeln med för jag ska försöka laga våran dubbelluftmadrass. Martinao och Reino kommer ju om en vecka och dom ska få äran och sova på den och ja lyckas laga den.

Nu ligger de räkor på tining, jag köpte med 2 kilo hem, och lite av dom blir min kvällsmat, så jäkla gott, på ljust bröd med majonäs, så jävla bajs gott :) mmmm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback