padda

jag är svettig och sådär julröd i ansiktet, fy va jobbigt de är och röra på fläsket!

jag ska ta en lång dusch med inpackning, de behöver mitt hår, sen tänkte jag ta på mig morronrock och tofflor och toffla lite med min kille, göra ngn god kvällsmat, smoothie och varm macka, men jag har ingen macka! kanske scones?

vet ni, igår var pernilla wahlgren på vårat hotell, eller vårat jobb :) så coolt ju, hon var söt och liten och lite sliten.. hon var där med pappsen och henens söta son theo :)

nej nu ska ja in i duschen, puss

Kommentarer
Krisma säger:

IDA! Dig ser man ju aldrig på jobbet nu när du bara jobbar dag! :(

2010-04-23 | 12:20:28
Bloggadress: http://sallsyntexemplar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback