Let's rock

rubriken på detta inlägg är nog bara prutten som förstår ironin i :) det är meningen också!

okej, här hemma så är de kaos, packat ner nästan hela köket och hela badrummet, så nu sköter vi inte hygienen och äter ingen mat längre, inte förens imornkväll eller på torsdag, haha nej då men de mesta är iafl nerpackat .. jag flyttar nog upp allt en våning upp på torsdag tror jag..

patrik ringde för en liten stund sen från jobbet och undra om jag ville ge bort min vakt på söndag och vara ledig tillsammans med honom, och de är självklart jag vill. så på söndag ska jag och bubbeknubbe ha mysdag!! hoppas på sol :) kanske blir årets första grillning då? det får vi se.


här är en gammal bild från en gammal grillning med inte världens bästa väder <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback