ledig torsdag :)

tror ni jag blev besviken när jag först vaknade klockan 9 imorse, när de liksom är min första sovmorron på SJUTTON dagar!? hjälp vad rädd jag var för och inte somna om, men jag lyckades och somna om till 11 iafl :) patrik ligger och sover fortförande, han är inte klok ju..

nu håller jag på att koka mej två ägg som ja tänkte ta till frukost, sen ska jag nog ta hand lite om mig själv, färga håret, fixa naglar, ansiktmask osv :) idag ska jag bara ta de lugnt och va hemma hela dagen, de ser jag verkligen fram emot! en sån dag någon gång ibland är helt ok! Ngt jag mer ser fram emot är och lägga mig och kolla på två paradise avsnitt jag missat och ikväll bella & tyra show :) hörs senare. puss

Kommentarer
Patrik säger:

Ska sägas att jag la mig halv 6 imorse med !

2010-04-29 | 14:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback